سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شاعر دردمند
قالب وبلاگ

 

بانوی من

 

سلام بانوی من؛

سلام به بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و سلام به مادرم؛ مادری که همواره برای من زندگی کرد و هیچگاه خودش را بر من مقدم ندید. اگر قرار به جبران باشد چیزی جز شرمندگی ندارم که ابراز کنم. مادر عزیزم از تو متشکرم؛ از تو به خاطر همه زحماتی که برایم کشیدی، همه بیخوابیهایی که برایم متحمل شدی و همه دلهره ها، اضطرابها و دلشوره هایت.

زبان من قاصر است از بیان آنچه تو برای من متحمل شدی و چه بسا رنجهایی که هنوز من نمی دانم و تو همچنان با تمام وجود پسر بیست و چندساله ات را نوازش می کنی بی آنکه به واکنش او توجهی داشته باشی.

آری؛ نوازش و رحمت و عشق و پاکی و ... در ذات توست و تو بی توجه به همه چیز به ذاتت می نگری.

دستهای نحیفت را می بوسم و همه امیدم این است که از من راضی باشی.

دوستت دارم مادر؛

اما؛

بانوی من؛ بانویی که در تمام لحظات این چند سال وجودت را حس کردم و حتی در تنهاییهایم با من بودی و من را تنها نگذاشتی. من هیچگاه نمی توانم زندگی ای بدون تو متصور باشم.

کاش توان جبران داشتم و کاش تو اینقدر خوب نبودی که من همیشه شرمنده ات باشم. در خوبی تو همین بس که وقتی حتی پیش من هستی دلم برایت تنگ می شود.

روزت مبارک.

دوستدارت علی


[ پنج شنبه 89/3/13 ] [ 10:6 صبح ] [ علی شاه مرادی ] [ نظر ]

پنج شنبه گذشته به همراه دوست عزیزم آقا مجید سلیمیان طلا و مس رو دیدم.

به همتون سفارش میکنم این فیلم قشنگ، کامل و جذاب رو ببینید. به نظر من در آینده از این فیلم بسیار گفته خواهد شد. من واقعا تحت تاثیر این فیلم قرار گرفتم و فکر میکنم جای همچین فیلمهایی در سینمای ما سالهاست که خالیه. این توفیق رو هم داشتم که با آقای منوچهر محمدی (تهیه کننده طلا و مس) چند دقیقه ای صحبت کنم و ایشون که انصافا انسان بسیار شریفی هستند هم لطف کرده و قولهای همکاری ای دادند.

به نوبه خودم به تمام عوامل فیلم خسته نباشید میگم و امیدوارم آقای اسعدیان که این قدرت رو داره که از یک داستان یک خطی چنین اثر ارزشمند و فاخری خلق کنه دیگه برامون ده رقمی نسازه.

مطالبی در مورد این فیلم یادداشت کردم که اگه وقت کنم حتما براتون میذارم.


[ دوشنبه 89/3/10 ] [ 9:53 صبح ] [ علی شاه مرادی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
لینک های مفید
لینک دوستان