سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شاعر دردمند
قالب وبلاگ


اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم می خواد منو ببخش
اگه دلم تنگ می شه خیلی برات منو ببخش
اگه نگام گم می شه تو شهر چشات منو ببخش
منو ببخش اگه شبا ستاره ها رو می شمارم
اگه همش پیش همه بهت می گم دوست دارم
منو ببخش اگه برات سبد سبد گل می چینم
منو ببخش اگه شبا فقط تو رو خواب می بینم
منو ببخش اگه فقط اسمتو تکرار می کنم
عشق تو رو بهانه گریه گیتار می کنم
منو ببخش اگه واسه چشمای تو خیلی کمم
تو یه فرشته ای و من ، خیلی باشم یه آدمم
منو ببخش اگه برات می میرم و زنده می شم
منو ببخش اگه تو رو می سپرمت دست خدا
اگه پیش غریبه ها به جای تو می گم شما
منو ببخش اگه بهت زیاد لبخند می زنم
برای چش نخوردنت همیشه اسفند می زنم
منو ببخش اگه می خوام فقط بشی مال خودم
ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم 
منو ببخش اگه شبا تو رو به ماه نشون می دم   
از روی قله ها اگه واسه تو دست تکون می دم
منو ببخش اگه نخواست با من بمونی سرنوشت
قرار ما پشت یه بید یه روزی تو اردیبهشت

 


[ سه شنبه 91/5/10 ] [ 2:30 عصر ] [ علی شاه مرادی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
لینک های مفید
لینک دوستان